Dijital Markalama Danışmanlığı

Dijital Marka Danışmanlığı
Süreci biliyoruz. Böylece birlikte benzersiz marka stratejisi ve tasarımıyla potansiyelini dünyaya açığa çıkaracağız. Anlamlı etki yaratan bir marka yaratalım. Kusursuz bir marka stratejisi ve güzel tasarımla ürününüzü dünyaya tanıtalım. Ne için bekliyorsun? Dünyanın sahip olduğunuz potansiyeli görmesi gerekiyor.

Bir ajans olarak, müşterilerin dünyaya neler sunabileceğini anlamak, değişimi teşvik etmek ve bir markanın sahip olması gereken büyüleyici etkiyi yaratmak için kusursuz bir marka tasarımı ve stratejisi oluşturmak için müşterilerimizle birlikte çalışıyoruz. Biliyor musun? Markası Adidas diye 4-5$'lık bir çift ayakkabıya 20-30$ ödüyorsunuz. İnsanlar markaları böyle görüyor. Bir markayla bağ kurduklarında kendilerini bu şekilde iyi hissetmek istiyorlar. Artık markalaşmanın neden önemli olduğunu biliyorsunuz.

Marka Adı Ve Sloganı
Birinin evinizin yakınında bir işyeri açtığını hayal edin. Çok çekici bir logosu ve markası var. Ama ne tür bir iş yaptıklarını söyleyebilir misiniz? Veya ürünleri/şirketleri neyle ilgili? Buradaki resimde harika bir slogan geliyor.

Bir etiket satırı tahminlerinizi azaltacak ve işin tam olarak neyle ilgili olduğunu veya ne söylediğini anlatacaktır. İşletmenin mesajını net bir şekilde ortaya koyuyor. İş neyle ilgili? İnsanların ürünlerini nasıl tanımasını istiyorlar? Ürünün adını duyduklarında tüketicilerde hangi duyguları uyandırmak istiyorlar? Tüm bu soruların ortak bir cevabı var: Harika bir slogan.

Elbette markanız/işletme adınız hikayenizi anlatır, insanların ne yaptığınızı bilmesini sağlar. Ancak çok daha etkili bir şekilde, bir slogan her şeyi tek bir çekimde yapar. Örneğin Apple, ürününü “Farklı Düşün” sloganıyla piyasaya sürdü. Nokia'nın "İnsanları Bağlama" özelliği vardı.

Benzer şekilde küçük veya büyük, işletmenizin de bu etkiyi yaratmak için ilgi çekici bir slogana ihtiyacı vardır.

Marka Stratejisi
Çoğu zaman iki terim: marka ve marka stratejisi birbirinin yerine kullanılır. Ancak bu ikisi işinizin tamamen farklı yönleridir. Marka stratejisi, bir işletme/marka sahibinin güçlü ve kalıcı bir marka etkisi yaratmak ve rekabetçi marka avantajları elde etmek için uyguladığı plan ve taktiklerin 'uzun vadeli resmi'dir. 

İnsanların markanızı bir bütün olarak nasıl algıladıklarını etkileme planıdır. Marka stratejisi işletmenizin/markanızın nereye gittiğini söyler. Ne yapmanız ve ne yapmamanız gerektiğini anlamanıza yardımcı olur. Etki yaratmak ve bunu tutarlı kılmak için markalaşma ve pazarlama çalışmalarını planlıyor ve yürütüyor.

Resim
X